loading...
انجمن مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری
آخرین ارسال های انجمن
Bita Alian بازدید : 214 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (3)

دوستان وقتتون بخیر 

 

در مورد امتحان برنامه ریزی استراتژیک ، 2تا مطلب دقیقه نودی خدمتتون عرض کنم:

1- امروز به مطلب مهمی در کتاب دیوید برخورد کردم باعنوان "الگوی مبتنی بر 5 نیروی پورتر" که در جزوه ها و تدریس کلاسی  گفته نشده بود. ولی ازآنجائیکه این عوامل بسیار مهم هستند به احتمال بسیار زیاد در امتحان ازآنها سوال خواهیم داشت.

2- یک جزوه مختصر و مفید کتاب الماس پورتر که آقای سبزعلیان ارسال کرده اند ولینک دانلود آن در زیر قراردارد:

دانلود

امیدوارم قبل از امتحان این پست را ببینید و استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید امیر حسین مبرقعی در تاریخ 1392/04/05 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

این چه امتحانی بود؟؟؟؟؟البته از نظر من...
از خودم ناامید شدم...

این نظر توسط مریم فروتن در تاریخ 1392/04/05 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

راستس بیتا جون این مساله در جزوه به زبان انگلیسی هست. جلسه چهرم و پنجم رو نگاه کنید.

این نظر توسط مریم فروتن در تاریخ 1392/04/05 و 9:20 دقیقه ارسال شده است

سلام بیتا جون

عزیزم کاش اون 5 نیروی پورتر رو مینوشتی گلم
پاسخ : مریم جان نیروهارو کپی کردم اما فونتش به هم ریخت و قابل خوندن نبود البته در کتاب و جزوه خلاصه دیوید نوشته بود فقط خواستم بگم که احساس کردم مهمه و آخر هم یک سوال هم ازش اومد خوشحالم که تونستم 0.25 نمره به دوستان تقلب برسونم شکلک





کد امنیتی رفرش
درباره ما
انجمن دانشجویان رشته مهندسی صنایع- مدیریت سیستم و بهره وری دانشگاه علم و صنعت ورودی بهمن 91
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با تغییر امتحان مدیریت دانش به 21 یا 22 خرداد موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 615
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 434
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1,551
  • بازدید سال : 15,448
  • بازدید کلی : 337,714
  • کدهای اختصاصی