loading...
انجمن مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری
آخرین ارسال های انجمن
حامد شاهینی بازدید : 210 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (5)

عرض سلام وادب دارم خدمت یکایک دوستان، امیدوارم ایام تابستان به کامتان شیرین وآسایش بخش باشدونرمک نرمک خودرا برای شروع ترم دوم آماده نمایید.

من احساس می کنم هرکدام  ازما زمان ثبت نام به بعد وارد فاز جدید ی از گذرزمان شدیم وبا دوستان بسیار بزرگواری آشنا شدیم که با ایجادروزنه هایی در نقاط مختلف کشور با  باعث تاثیر در زندگی ماشدندلحظات به سرعت گذشتند وبا همین سرعت تبدیل به خاطره شدند حال برای خلق خاطرات جدید باید آمده شد.

خوشبختانه ما در ترم اول بااساتید بسیار شایسته وبزرگواری  روبروشدیم به همین خاطر به نمایندگی  تمایل دوستان به ادامه دروس همراستا به دروس ترم اول  به اطلاع دوتن از اساتید گرانقدر رساندیم.ومنتظرماندیم که نمره درس سازماندهی اعلام  تا پرونده این ترم بسته شود سپس مطرح نمایم ولی متاسفانه اعلام نتیجه به دازاکشید وحال مجبوریم با توجه به ضیق وقت آرام آرام به ترم بعد بیندیشیم .

1-جناب آقای دکتر قضاوتی اعلام نمودندمی توانند برای یکی یا هردو درس الف)روشهای کمی  ب)مباحث منتخب  در خدمت دانشجویان باشد میدانید که روشهای کمی جبرانی واکثریت مطلق دوستان آنرا دارند ومباحث منتخب اختیاری همچون تئوری تصمیم گیری از دروس پایه ای وتاثیرگذار در پروژه وادامه تحصیل میباشدواین دروس نیز در صورتی که بتوانیم با دکتر قضاوتی بگیریم بهره زیادی خواهیم برد در غیر اینصورت به سختی پاس خواهندشد

2-دکتر جعفری نیز درس بازاریابی را تکمیل کننده درس سازماندهی میدانند وبرای این درس اعلام آمادگی کردند

هردوبرای ارائه دروس اعلام نمودند برای گنجاندن در برنامه با رئیس گروه دکترنوری ودکترقوسی هماهنگی بعمل آیداگر موفق نشویم دروس اختیاری سنگین وبی ارزشی جایگزین آنها خواهد شدکه طول تمام ترم را ازما خواهند گرفت ونتیجه مثبتی نیزنخواهد داشت لذا با توجه نبود وقت با شروع به کارمجدددانشگاه ونزدیک شدن به انتخاب واحد از سرکار خانم فروتن خواهشمندیم دراین زمینه در صورت صلاحدید ودسترس بودن نامبردگان رایزنی نمایندتا در برنامه ریزی آنها لحاظ گردد.

وبقیه دروس نیز ازدرسهای اصلی شایدبا دکتر نورالنساء ودکتر نوری باشد.این دو عزیز نیز ازاساتید نرمال می باشند.اگر در این زمینه دوستان نظری دارند اعلام آن خالی از لطف نخواهد بود از بذل وتوجه شما  ممنون وسپاسگزاریم.

 

با احترام   شاهینی

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرهود رستگار در تاریخ 1392/06/04 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

با توجه به اينكه اكثر ورودي هاي اين رشته مسئوليتهايي چون سرپرستي رياست و مديريت دارند فكر نميكنم درس بازاريابي مناسبشان باشد. هر چند كه خودم به شخصه به مباحث بازاريابي علاقه دارم و خودم آن را دنبال ميكنم ولي تاثيري در تجربه من نخواهد داشت

این نظر توسط مرمر در تاریخ 1392/06/03 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتتون بخیر
من فارغ التحصیل رشته کامپیوتر .. نرم افزار هستم
برای ارشد میخوام رشته صنایع شرکت کنم
نه ریاضیاتم خیلی خوبه نه زبان
میخواستم بدونم کدوم گرایش از صنایع احتمال قبولی من هست
مدیریت سیستم و بهره وری یا سيستم‌هاي اقتصادي-اجتماعي؟

ممنون میشم اگه کمکم کنید شکلک
پاسخ : با سلام
لطفاً سوالتون را در انجمن مطرح کنید تا دوستان پاسخ بدهند
اما به نظر من به علاقه تون توجه کنید و فقط امکان قبولی ملاک نباشه، چون اگر به دروس رشته قبولی تون علاقمند نباشید درس خوندن براتون سخت میشه
ولی در مجموع رشته صنایع ریاضیات سنگین نداره و در حد ریاضیات عمومی مهندسی نیازداره ولی زبان رو پیشنهاد میکنم تقویت کنید برای خوندن هر رشته ای در کارشناسی ارشد بهتره زبانتون خوب باشه چون لازمه که برای پایان نامه یا پروژه های ارائه شده توسط اساتید مقاله خارجی بخونید و حتی بنویسید
پاسخ : باسلام
ممنون از پاسخ دوستمون ،پیشنهادمی کنم اگه می خوای دانشگاه دولتی قبول بشی به کانون فرهنگی آموزش (قلمچی )شهرتون سربزنید واز مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید.

این نظر توسط بیتا علیان در تاریخ 1392/06/03 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای شاهینی

ممنون از دلسوزیها و پیگیری های شما
ازآنجائیکه بقیه اساتید را نمی شناسیم کاملاً موافقم که در ترم های بعدی هم با اساتیدی چون دکتر قضاوتی و دکتر جعفری درس داشته باشیم
مگر اینکه خانم فروتن و سایر دوستان از تجربه دوستان ترم قبلی بپرسند و ماهم از اساتید خوب انها بهره ببریم شکلک

این نظر توسط niloofar s در تاریخ 1392/06/02 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

اگر درس بازاریابی را با دکتر جعفری ارائه بدهند خیلی خوب میشه .

این نظر توسط مهدی زرگران در تاریخ 1392/06/02 و 9:10 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام
ضمن عرض تشکر از پیگیری جنابعالی ، موافقت خود را پیشنهادات عالی جنابعالی اعلام می دارم شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
انجمن دانشجویان رشته مهندسی صنایع- مدیریت سیستم و بهره وری دانشگاه علم و صنعت ورودی بهمن 91
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با تغییر امتحان مدیریت دانش به 21 یا 22 خرداد موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 615
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 434
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 660
  • بازدید سال : 14,557
  • بازدید کلی : 336,823
  • کدهای اختصاصی